Transfer fiyatlandırması hizmetleri çok uluslu işletmelerin transfer fiyatlandırması yapılarının analiz edildiği planlama çalışmaları ve dökümantasyon çalışmaları olarak iki ana başlık altında birleşmektedir.
Planlama çalışmaları;
- Vergisel ve operasyonel yeniden yapılandırma projeleri kapsamında transfer fiyatlandırması analizleri, bilanço analizleri, finansman ve grup içi ve grup dışı kurumsal kaynak planlaması analizleri,
- Proje bazlı transfer fiyatlandırması iç departman yönetimi, kurulumu,
- Tek ya da çok taraflı peşin fiyatlandırma anlaşmaları danışmanlık,
- Çevre Sosyal ve Yönetişim (ÇSY) konulu transfer fiyatlandırması danışmanlık,
- Transfer fiyatlandırması otomasyonu kapsamında muhasebe sistemleri odaklı yapısal kurulum ve danışmanlık, ayrıca bu alanda geliştirilecek yazılım ve projelerde çözüm ortağı olarak geliştirme yardımı,
- Vergi ve transfer fiyatlandırması konulu incelemelerin yönetimi, uzlaşma ve dava süreçlerinde vergi uyuşmazlığı çözümü hizmetlerimiz kapsamında danışmanlık,
- OECD BEPS Aksiyonları kapsamında çok uluslu işletmeyi etkileyecek finansal değişim ve etki analizleridir.
Dokümantasyon hizmetleri ise;
- Yıllık Transfer Fiyatlandırması Formu,
- Yıllık Transfer Fiyatlandırması Raporu ve Genel Rapor (Masterfile),
- Ülke Bazlı Rapor (Country by Country Reporting) hazırlanması,
- Şirketin gerçekleştirdiği fonksiyon ve riskler kapsamında ilişkili işlemlerin mahiyetine en uygun transfer fiyatlandırması yönteminin tespit edilmesi,
- Emsallere uygunluk prensibine göre mal, hizmet, royalti ve finansal işlemler için emsal bedel çalışmaları yapılması.